ghaha

 

hihih-hoppas ingen läser denna blogg för här kommer en dörs med egobilder:3

 
 

Grattis:)


Imac

Hej! Igår en ny dator av pappa som present. jippi!
Vi är fina.

Fredag

Hejsan! Blir ett snabb inlägg nu för snart kommer Sofie och vi ska fixa maten:) Hon ska joina mig hela helgen för pappa och Jenny far till Umeå imorrn och då skulle jag blivit jag själv på sönda då jag fyller år:( Tur att bästis ställer upp;) Ska gå och göra i ordning så vi kan fixa maten!
Fler bilder från igår!
 
 

Vinter

Va grymt fint ute så tog med mig kameran då vi va ute och gick! tog över 150 bilder..Men raderade typ hälften för alla var nästan på träd och såg lika ut!
 
 
Nu ska jag fika nått och se ett pll avsnitt! Men ska också skicka ett mail om Prao-platser! Skriver sen hur det går! 

Sexig

Haha.. hade lite kul med webcamen igår..
Ser fan inte klok ut..!
Ska snart gå ut och gå en bit med pappa. Tar med mig kameran så det kommer förmodligen upp bilder på bloggen senare! 

Hadet!

 
 

dag 9- En person som betyder mycket för mig

Vad kan jag säga?
Älskar dig Sofie!

Tjohej

 
Hejhej vänner! Är lediga imorgon så får vara uppe hur länge jag orkar!! jihoo... men fick tråkigt så tog och testade en ny sminkning! Inge speciellt..sen tog jag över 100 ego bilder..woops..
 
 
Jopp.. peace!
 
Ska se pll nu sen ska jag väll strösa runt lite bara..förmodligen sova!
Hörs!

Dag 8 - Ett minne jag har

jag är inte så jätte glömst så jag har ju flera minnen...men äh..fick bli det här!
 
Då jag fotade Nora då hon red..och hon och hobbit (?) kraschade!
 
Hejdå! Skriver med sen!!
 

upd. Hästen heter Orbit..inte hobbit-.-

 

Dag 7 - 2 utlandsbilder

 
Kina 2012♥

Bikbok feber!♥

Fyller år snart ( 27 Januari ) och hoppas på att få lite pengar eller presentkort! Har så himla mycket grejer jag vill köpa nu! Titta bara på dom här tröjorana från BikBok! Har kvar 1000 kronor från julafton så ska slösa lite av pengarna jag har nu till kläder och massa sånna saker! Hade tänkt köpa tröjorna på bilden ( beror hur de ser ut irl osv) Men vet inte om jag ska välja den gröna eller röda av tröjorna till vänster? vad tycker ni?

Ska också köpa några löparskor eller nått sånt för jag satsar på beachen 2013. inte för att det kommer hålla men! Ska slöa nu men vi hörs senare ikväll eller imorgon!
 

Dag 6 - Min favorit plats

Ointressant? Men det är nog hos Sofie>.< eller på vår toa! 
 
Sprang och tog kort på deras hus..(skämtåsido...-.-)
 
Men ska äta nu, hadet!

Tandläkrn

 
 
Hej! Har varit på folktandvården idag..det gick väl bra men måste tillbaks i februari och träffa en tandläkare för min käke, hoppas det blir bättre..har så gryymt ont! intressant värre hörni!
 
Var just ute och sprang, väldigt stolt! haha, men ska se pll nu. Har blivit lite av en standard!:)
Hörs!

Sry!

Glömde bort att blogga ett par dagar nu men..ska försöka igen! Idag har jag iallafall varit med Sofie vilket jag har varit hela helgen. Va på disco med hon i fredags sen ha vi chillat osv! Men nu dröjer det antigen en eller 2 veckor till vi syns :( Men det är värt väntan!
 
Jag och Sofies man..hehe.. woops busted..
 
Ska iallafall se Pll nu! Hörs imorrn, sov morgon för jag ska till tandläkarn, ifall nån brydde sig:)

Dag 5 - Fyra bilder som gör mig glad

 
 
Som ni ser så gör Sofie mig väldigt glad! Det var nästa mest "personer som gör mig glad" men hittade inga andra bilder heller av dom som är kvar.. så det fick bli dom där! 
 
Ska fixa middag och sätta mig framför tv och se Pll nu! Kram!

Dag 4- en bild på en underbar person

Finns himla många underbara personer, men jag väljer min kusin Julia! :) 
 
- Relativt gamla bilder..men jag har somsagt knappt kvar några bilder på datorn!
 

Ska snart börja med maten, ska göra en laxsoppa..min och Sofies specialitet...haha. 

Hörs sen!


Pll

Tjo! Ligger i sängen och ser lite Pretty little liars. Det är så grymt himla bra! fast jag är jätte långt bak tyvärr..men jag kommer förhoppningsvis ikapp!:) 
 
Duckface.peace.osminkad. 
 

Imorrn blir det iallafall att vara hemma med pappa! hehe. Ska se hockey och äta gott! kommer förmodligen att skriva imorrn också, så vi hörs då! kram!

Dag 3 - Favorit bok/böcker

Ojj.. den var svår..jag läser ingen bok just nu. Men en bok jag minns ( vet inte om den var bra) är den här :
 
 
Jao. Den är hemsk.jao. 
 

Ska gå och vara social med min far nu! Hade


Dag 2 - favorit program

Hmm.. lite svårt men.. jag tror jag måste säga Jersey Shore, Pretty little liars och även gossip girl! Även om jag inte följer någon av de just nu! Sen ser jag även på grey's anatomy. 

Och ja, väldigt passande bild..-.-...

Dag 1 - presentation

Jag heter som sagt Linnea och bor en bit utanför Skellefteå. Jag är 14 men fyller 15 nu i Januari! På min fritid så gör jag inte så jätte mycket men är oftast med någon kompis eller så. Mina intressen är gitarr,fota,sporta osv. Just nu går jag ingen sport men jag har gått fotboll, taekwondo och tennis! Jag vet inte vad jag ska skriva mer men. shit vad oitressant det här blev känner jag! Jag kan även säga att jag har en hudsjukdom som heter dermografism ( googla det) men jag har så gott som vuxit ifrån den! 
 
Måste bara säga att jag inte har så jätte många bilder på datorn , för alla bilder försvann för ett tag sedan! 
 

Aja, ha det bra! 

Rubrik

 

dag 1 - presentation av mig själv.

dag 2 - tre favorit program på tv.

dag 3 - min favorit bok/böcker.

dag 4 - en bild på en underbar person.

dag 5 - fyra bilder som gör mig glad.

dag 6 - min favorit plats.

dag 7 - två utomlandsbilder.

dag 8 - ett minne jag har.

dag 9 - en person som betyder mycket för mig.

dag 10 - tre saker som finns i mitt rum.

dag 11 - tio sanningar om mig.

dag 12 - någon jag saknar.

dag 13 - två saker jag längtar efter.

dag 14 - fem webbsidor jag ofta är inne på.

dag 15 - två saker jag inte skulle klara mig utan.

dag 16 - en bild från när jag var liten.

dag 17 - favorit film när jag var liten.

dag 18 - min favorit mat.

dag 19 - min favorit frukt.

dag 20 - tio saker jag gillar att göra.

dag 21 - något du vill bli bättre på

dag 22 - min favorit låt.

dag 23 - vad jag vill bli när jag blir stor.

dag 24 - min förebild/idol.

dag 25 - något som alltid får mej att le

dag 26 -  vad jag avskyr mest.

dag 27 - min dag.


dag 28 - mina syskon.

dag 29 - en sak jag önskar jag fick uppleva igen.

dag 30 - en sak jag gör varje dag.


Just tonight - the pretty reckless

Hej, tänkte bara tipsa om en bra låt! Den är från "the pretty reckless" som jag faktiskt aldrig hört talas om förr, så jag blev rätt paff då jag fick feta att det är Taylor momsen som sjunger, coolt! Hon spelar ju även Jenny humphery i gossip girl.
 
 
Taylor Momsen
 
Aja, ska äta nu snart. Hejdå!

Jullovet

Tjo! tänkte berätta lite saker som hänt det här lovet. Jag kan börja med att säga att jag har varit och sovit med Sofie varje dag utom imorgon. Och jag har även firat julafton och Nyårs tillsammans med henne! som ni kanske förstår är Sofie "my own Bff"♥ Sen har jag inte gjort så jätte mycket, vi var på pitehavsbad en dag..sen har vi väl sett film och slappat under 2 veckor! Hehe..Men nu är det kvar 2 veckor innan jag träffar hon igen..vilket suger..
 
Ska visa lite bilder nu från lovet!
 
Japp, inte hänt nått speciellt egentligen annars. Hoppas 2013 blir ett bra år!

Lista

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det? Jodå
 
2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu? Nope
 
3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång? Haha..säkert nån gång med Sofie 
 
4. Skulle du någonsin le mot en främling? Ja, varför inte?
 
5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell
person?nej, hoppas jag inte?
 
6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag? Nej , tror jag inte
 
7. Vad exakt har du på dig just nu? Pyjamas
 
8. Hur ofta lyssnar du på musik? Varje dag
 
9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest? Oftas Jeans tror jag
 
10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2015? hmh..kanske..?
 
11. Är du en social eller en asocial person? Sooociaal..?? Iallafall med de jag känner väl
 
12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven “A”? 
 
13. Vad sägs om “R”? nej
 
14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig? Antagligen man bryr sig..
 
15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du? Blå kanske
 
16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för? Nej
 
17. Nämn något om den här dagen du ogillar? Att det är slut på lovet strax, och framför allt att Sofie for hem.. syns inte på 2 veckor..:(
 
18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan? kanske
 
19. Är du tillsammans med den senaste personen du kysste ? Onej
 
20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger “Jag älskar dig” till dig? nja
 
21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha? Ja
 
22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll? Ofc att det var Sofie
 
23.Får du en massa förkylningar? Njae..
 
24. Är det någon som hatar dig? Skulle inte förvåna mig
 
25. Tycker du om att titta på skräckfilm? Har sett dom flesta så det är bara dåliga kvar..sålänge det inte kmr nya dvs
 
26. Vill du ha hål i din tunga? Nej
 
 27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara? 2007
 
28. När var sista gången du berättade att du älskar någon? igår..typ (som vän)
 
29. Tror du någon har känslor för dig? Inte vad jag märkt så nej..
 
30. Tror du att någon tänker på dig just nu? Nån väl ändå göra det?.. eller?
 

Nytt år , ny start

Hejsan! Jag vet att det ganska snart är ett år sen jag på riktigt skrev här.. men hade tänkt ändra på det!
För nu när vardagen börjar om så har jag även mer tid att skriva. Och för er som absolut aldrig hört nått om mig förut så ska jag ge en väldigt enkel beskrivning om vem jag är!
 
 
 
 
 
Jag heter i allafall Linnea och blir nu i Januari 15 år. Vet inte riktigt vad ni vill veta om mig men jag kan dra upp några av mina intressen, som är sport,shoppa och självklart att vara med vänner! Jag äger även en systemkamera ( nikon D5100 ) . Jag har varit utomlands exakt 10 gånger, varav 3 gånger i Kina , 3 gånger i Turkiet , 3 gånger på Grekland och även 1 gång i Spanien. Men om ni vill veta mer om mig så är det bara att ni fortsätter att läsa min blogg som förhoppningsvis fortsätter att vara uppdaterad ett tag framöver! Hejdå!
 

fan asså..

ska ta och börja blogga här igen:D

Dålig!

Heej!
Jag har inte bloggat på lääänge ;)
Menmen .. idag.. igår fyllde jag 14 :D
Nu ska jag gåå .. hejdå!

Stressad!

Jag hatar att vara stressad..
Vilket jag väldigt ofta blir!
Tillexepel nu, Sitter och blöder näsblod över all stress..
Det här har varit en useldag .. speciellt när pappa säger att han inte kan köra på 2 månader!
Mitt liv är ÖVER!
-Föröverigt löjligt gammalbild..

Lycka till med era liv!


God morgon♥

- Ska äta frukost nu sen till skolan :)

Hejdå!

RSS 2.0